معرفی انیمیشن | موریس شگفت‌انگیز
  • کد مطالب: ۱۹۷۵۰۱
  • /
  • ۱۲ آذر‌ماه ۱۴۰۲ / ۱۴:۵۵

معرفی انیمیشن | موریس شگفت‌انگیز

هر بار موریس و کیت وارد یک دهکده‌ی جدید می‌شوند، موش‌ها هم به طرز اسرارآمیزی سر و کله‌شان پیدا می‌شود. 

مهرداد جلایری - هر بار موریس و کیت وارد یک دهکده‌ی جدید می‌شوند، موش‌ها هم به طرز اسرارآمیزی سر و کله‌شان پیدا می‌شود.

موریس مردم دهکده را قانع می‌کند که برای از بین بردن مشکل جدیدشان، یعنی موش‌ها، به کیت پول بدهند تا با فلوت جادویی خود، همه‌ی موش‌ها را از شهر بیرون ببرد.

این اتفاق چندین و چندبار در دهکده‌های مختلف می‌افتد تا وقتی که موریس موش‌ها و همراه همیشگی‌شان، یعنی کیت، وارد یک شهر عجیب می‌شوند.

در این دهکده، هیچ موشی وجود ندارد. همه‌ی موش‌ها همراه با همه‌ی غذاهای موجود در شهر ناپدید شده‌اند. دختر شهردار، یعنی میلیسیا، به موریس و کیت می‌گوید باید مشکل اصلی و عجیب این شهر را باهم حل کنند.

فکر می‌کنید راز بزرگ این شهر چیست؟ موریس و کیت دنبال سرنخ‌ها هستند: اینکه چرا این شهر هیچ موشی ندارد اما غذاهایشان گم می‌شود!

همان موقع، یکی از موش‌ها گرفتار تله‌‌موش می‌شود. این‌طوری موریس و کیت به خانه‌ی موش‌گیر‌ها می‌روند و متوجه می‌شوند همه‌ی غذا‌های شهر در خانه موش‌گیرهاست، اما برای چه؟ 

در این انیمیشین یاد می‌گیریم داشتن اعتمادبه‌نفس کافی و یافتن توانایی‌های فردی خیلی لازم است. استفاده از هوش و زیرکی برای کمک به دیگران و حل مشکلات مختلف به ما کمک می‌کند خودمان را اثبات کنیم و قبول کردن اشتباه و عذرخواهی کردن یک رفتار خوب است.

نام انیمیشین:
موریس شگفت‌انگیز

سال انتشار:
۲۰۲۲

کارگردان‌ها:
توبی گنکل و فلورین وسترمن

کشورهای سازنده:
بریتانیا و آلمان

ژانر:
ماجراجویی و معمایی

زمان:
۸۷ دقیقه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.